Detail aktuality


Plánovaná odstávka systému datových schránek na přelomu roku

Vážení klienti,

v termínu 29. 12. 2017, 16:00 hod. – 2. 1. 2018, 16:00 hod. proběhne plánovaná odstávka systému datových schránek, která je nutná z důvodu obnovy technologické infrastruktury dodavatelem služeb. V tuto dobu nebude možné využívat datové schránky ani související služby. Doporučujeme Vám zaslat podklady k uveřejnění s dostatečným předstihem.

Nebude možné se do datové schránky přihlásit, a tudíž nebude možné ani přijímání nebo odesílání datových zpráv. Všechna podání, která je nutné vyřídit do konce roku 2017, je třeba uskutečnit nejpozději do pátku 29. 12. do 16 hod. Až do 16 hod. v úterý 2. 1. 2018 budou zcela nedostupné i služby, které pro ověření totožnosti žadatele využívají přihlašovací údaje do datové schránky uživatele. Mezi ty patří např. portály Finanční správy, České správy sociálního zabezpečení nebo služby CzechPOINT@home, které na Portálu veřejné správy nabízejí možnost získat do datové schránky elektronické výpisy (např. z Rejstříku trestů, bodového hodnocení řidiče a další). Na žádném ze 7 247 kontaktních míst Czech POINT nebudou dostupné služby, jako je zřízení nebo znepřístupnění datové schránky, ale ani služby autorizované konverze s možností zaslání nebo vyzvednutí, které nabízí služba Úschovny systému Czech POINT. V době odstávky rovněž nebude možné uveřejnit žádné dokumenty v Registru smluv ani na Portálu veřejné správy.

Informační systém datových schránek funguje od roku 2009 a aktuálně je nezbytný přechod na novou infrastrukturu. V této souvislosti je třeba učinit všechny potřebné kroky, díky kterým bude zachována maximální bezpečnost systému a integrita dat. Pro podání, které je nutné provést v průběhu odstávky, je možné použít email opatřený uznávaným elektronickým podpisem odeslaný na elektronickou podatelnu úřadu.

Za případné komplikace spojené s dočasným a mimořádným omezením provozu datových schránek se tímto omlouváme.

Česká pošta s.p. - provozovatel ISDS
Ministerstvo vnitra ČR - správce systému

21.12.2017



Aktuální  

Archiv aktualit:   2020   2019   2018   2017   2016   2015   2014   2013   2012   2011   2010   2009  

Kontakty

Operátor centrální adresy
(v pracovních dnech od: 08.00 - 16.00 hod.)

  • Tel: 954 406 285
  • Datová schránka ČP: kr7cdry
  • E-mail: info@cpost.cz

Česká pošta, s.p.
SPRÁVCE CENTRÁLNÍ ADRESY
Wolkerova 480
749 20 Vítkov

Informace

Ke stažení

Ostatní

Odkazy

Provozní řád Formuláře objednávek Převody majetku státu ARES
Obchodní podmínky SW Adobe Acrobat Reader Často kladené dotazy LEGISLATIVA
Ceník SW CADR-PCJ VD Certifikace IS CADR Jiné
Zastavená zveřejnění SW CADR-PCJ ON    
Usnesení vlády      
O aplikaci      
       

Uveřejněná data na centrální adrese jsou určena pouze pro účely vlastní realizace veřejných dražeb, veřejných nabídek a ostatních veřejných zakázek dle platné legislativy.

Získaná data přímo ze stránek centrální adresy lze dále používat a šířit jen v bezplatném režimu.

Copyright © 2000-2020 Česká pošta, s.p.  Všechna práva vyhrazena.