Informace pro zákazníky

Vážení zákazníci,
dovolujeme si vás upozornit, že v období od 1.1.2022 do cca 15.1.2022 nebude možné z provozně-technických důvodů (SW úpravy) vyřizovat objednávky cenin uplatněné prostřednictvím eShopu.

Veškeré objednávky, které budou zadány prostřednictvím eShopu, budou vyřizovány až po 15.1 2022, a to bez ohledu na to, zda byla provedena platba předem.

Objednávky následně budou vyřizovány postupně dle data doručení, proto nelze vyloučit dočasné prodloužení termínu dodání u lednových objednávek.
Za pochopení děkujeme.

Vážení zákazníci,

rádi bychom Vás upozornili, že ceniny a filatelistické zboží objednané prostřednictvím eShopu či jiným způsobem (mailem, poštou) jsou zasílány VŽDY jako ZAPSANÁ ZÁSILKA. Doporučujeme na webu České pošty sledovat Informace o omezení nabídky služeb a aktuality, kde je možné zjistit mimořádné podmínky pro omezení doručení (uložení) těchto zásilek, a to zejména v lokalitách s nařízenou karanténou. Ve stejné sekci také naleznete aktuální údaje o uzavření pošt.

Pokud se chcete v zájmu minimalizace zdravotních rizik vyhnout osobní návštěvě pobočky České pošty, tak doporučujeme odložit jakýkoliv nákup prostřednictvím internetu na dobu po zrušení tzv. stavu nouze.

Zaměstnanci zásilkové služby (služby filatelistům) nemohou podávat informace o otevření/uzavření jednotlivých poboček České pošty, ani nemohou nijak ovlivnit doručení objednaných zásilek u Vaší dodací pošty.

Všem děkujeme za pochopení, vstřícnost a spolupráci v současné mimořádné a nelehké situaci.

 

Přejít do aplikace