Doručení Balíku Na poštu

Balík Na poštu je automaticky uložen na vámi nebo odesílatelem zvolené ukládací poště. Pokud vám uložení balíku na poště nevyhovuje, máte možnost si požádat o doručení balíku na svou adresu. Službu vám poskytneme za příplatek dle aktuálně platného Ceníku. O doručení můžete požádat po obdržení SMS nebo e-mailu o připravenosti zásilky k vyzvednutí (nebo v některých případech po obdržení papírového Oznámení o příchodu Balíku Na poštu s adresou).

Dodání balíku na vaši adresu je možné nejdříve následující pracovní den po dni uložení zásilky na zvolené poště.

Adresát

Uveďte informace z elektronického avíza / Oznámení dodaného poštou do Vaší domovní schránky

Zásilka je připravena k vyzvednutí na poště

Uveďte datum opakovaného doručení

Vaše kontaktní údaje

* Před odesláním je nutné vyplnit všechny údaje ve formuláři označené hvězdičkou.

Žádosti podané po 14:30 budou zpracovány až následující pracovní den. Případné dotazy a připomínky směrujte na naše Call centrum.