Prodloužení úložní doby pro vyzvednutí již uložené zásilky

Pokud již doručovatel učinil pokus o doručení zásilky, zásilku uložil a vy si zásilku nemůžete vyzvednout do konce úložní doby uvedené na Výzvě, můžete si dobu uložení prodloužit na jeden měsíc. Službu poskytujeme zdarma pro Standardní balík, Obyčejnou zásilku a Poštovní poukázku. Pro prodloužení úložní doby u ostatních zásilek využijte aplikaci Změna doručení online.
 

Upozornění

U zásilek, u kterých odesílatel zvolil doplňkovou službu „Uložit jen 3 dny“ nebo „Uložit jen 10 dní“, případně s dispozicí odesílatele „Neprodlužovat úložní dobu“ nelze úložní dobu prodloužit. Úložní dobu nelze prodloužit u poukázaných peněžních částek.

Adresát

Uveďte informace z Výzvy / Oznámení k zásilce dodané poštou do Vaší domovní schránky

Zásilka je připravena k vyzvednutí na poště

Vaše kontaktní údaje

* Před odesláním je nutné vyplnit všechny údaje ve formuláři označené hvězdičkou.

Žádosti podané po 14:30 budou zpracovány až následující pracovní den. Případné dotazy a připomínky směrujte na naše Call centrum.