Prodloužení úložní doby pro vyzvednutí již uložené zásilky

Pokud již doručovatel učinil pokus o doručení zásilky, zásilku uložil a Vy si zásilku nemůžete vyzvednout do konce úložní doby uvedené na Výzvě, můžete si dobu uložení prodloužit na jeden měsíc. U Balíku Do ruky a Balíku Na poštu lze prodloužit pouze na 15 dní. Službu poskytujeme zdarma.
U zásilek, u kterých odesílatel zvolil doplňkovou službu „Uložit jen 3 dny“ nebo „Uložit jen 10 dní“, případně s dispozicí odesílatele „Neprodlužovat úložní dobu“ nelze úložní dobu prodloužit. Úložní dobu nelze prodloužit u poukázaných peněžních částek.

Upozornění

Rádi bychom vás upozornili, že u některých zásilek vám úložní dobu nemůžeme prodloužit. Odesílatel ji totiž může zkrátit, a to z obvyklých 15 dnů pouze na 3 nebo 10 dnů, nebo dát instrukci, že se úložní doba nesmí prodlužovat. V těchto případech pak úložní dobu nemůžeme prodloužit. Stejně tak není možné prodloužit úložní u služeb Balík Na poštu a Balík Do ruky, pokud odesílatel zvolí výše jmenované služby, a o prodloužení úložní doby lze žádat pouze ze 7 na 15 dní.

Adresát

Uveďte informace z Výzvy / Oznámení k zásilce dodané poštou do Vaší domovní schránky

Zásilka je připravena k vyzvednutí na poště

Vaše kontaktní údaje

* Před odesláním je nutné vyplnit všechny údaje ve formuláři označené hvězdičkou.

Žádosti podané po 14:30 budou zpracovány až následující pracovní den. Případné dotazy a připomínky směrujte na naše Call centrum.